Wood Elves Lords & Heroes, Waywatchers, Dryads and Tree Kin

Hi guys, no update on stuff I´m working on right  now, but I wanna show you some more miniatures of my Wood Elves army: The Cherry Blossom Grove.

Hey Leute, es gibt zwar kein Update zu den Dingen, an denen ich zur Zeit arbeite, dafür zeige ich euch noch ein paar Minis meiner Waldelfenarmee: Der Kirschblütenhaien.
 


Wood Elves Glade Lord, Spellweaver / Spellsinger & Glade Captain Battle Standard Bearer
Waldelfen Hochgeborener, Zauberweber / Zaubersänger, & Adliger Armeestandartenträger


Waywatchers
Waldläufer
Waywatchers, back
Waldläufer






Dryads
Dryaden

Tree Kin
Baumschrate


Cheerio!



Comments

  1. Wirklich eine schön anzuschauende Armee. Die Kirschdryaden und Baumschrate sehen klasse aus. Wenn ich so in meinen Garten hinaus schaue, hab ich den einen Sauerkirschbaum auch schwer imVerdacht zu der Truppe zu gehören. Ich behalt ihn mal vorsichtshalber im Auge ;)

    ReplyDelete
  2. Hi. Amazing looking models. I am building a Wood Elf army and I am very interested in how you made your bases. I have a few questions if you don't mind.

    How did you get the "wildflower" effect?

    Where did you get the logs/tree branches for the bases?

    Many thanks

    ReplyDelete

Post a Comment